بررسی چند لپ تاپ برتر

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

بررسی چند لپ تاپ برتر

فرارو- شرکت ال جی پیش از نمایشگاه CES 2022، برخی از مانیتورهای کامپیوتر خود را معرفی کرده است. یکی از این مانیتور ها، مانیتور DualUp ال جی میباشد؛ که دارای طراحی منحصر به فرد بوده و برای افرادی که همزمان چندین کار روی رایانه خود انجام میدهند مناسب میباشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ماشین لباسشویی یک دستگاه با وزنی زیاد و سنگین است که این امر جابجایی آن را دشوار می کند. نسبت تصویر این نمایشگر تقریبا مربعی، ۱۶:۱۸ میباشد. به گزارش فرارو،این مانیتور دارای رزولوشن ۲,۵۶۰ در ۲,۸۸۰ میباشد. به همین دلیل ماهان سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران تعمیر کاران خود را به منزل مشتری اعزام می کند. الجی میگوید این مانیتور میتواند دو برنامه را که روی هم قرار گرفته اند اجرا کند، بهگونهای که گویی روی دو نمایشگر ۲۱.۵ اینچی در حالت افقی معمولی اجرا میشوند. تیم حرفه ای این مرکز از تکنسین های با تجربه و ماهری تشکیل شده که با انواع عیوب ماشین لباسشویی آشنا بوده ، بنابراین به سرعت می توانند علت آسیب ایجاد شده را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ چیه

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوتوس، از آنجایی که به دنبال شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نوسانات شدید قیمت ارز یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان و دانش آموزان با آن درگیر هستند بحث هزینه خرید لپ تاپ است. تصمیمات اخیر دولت باعث شده رکود در بازار محصولات دیجیتال بیشتر شود. قدرت خرید مردم برای خرید لپتاپهای بروز کاهش پیدا کرده. آیا حذف ارز دولتی بر روند قیمت کالاهایی همچون لپتاپ اثرگذار است؟ البته بررسیها نشان میدهد تقاضایی هم برای خرید لپتاپ در بازار وجود ندارد. فروش لپتاپ عملا متوقف شده است و تجار هم برای واردات اقلام جدید دست نگه داشتهاند. هر چند قرار بود برای تحریک تقاضا بانکها تسهیلاتی را به مردم ارائه دهند اما با وجود تورم موجود در کشور این کار عملا اجرایی نشد. علت هم مشخص است. به همین دلیل برخی از فروشگاهها برای کمک به این قشر از جامعه شرایط خرید لپ تاپ قسطی را فراهم کرده است. برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی/ لپتاپ گران می شود؟ 

درباره سیستم مورد نیاز وارزون 2022 و لپ تاپ استوک اروپایی بیشتر بخوانید.

 

همچنین این لپ تاپ Lenovo Core i5 نازک است و به راحتی حمل میشود. در واقع با خرید لپ تاپ لنوو Core i5، میتوانید یک ترکیب برنده داشته باشید. افزایش سرعت پردازنده نسل 10، تفاوت فاحشی در افزایش فریم بر ثانیه در بازیها ایجاد میکند. این پردازنده نسل دهم است. لپ تاپ لنوو IdeaPad 3، دارای سریعترین پردازنده مرکزی Core i5 در بین لپ تاپهای کور آی ۵ است. اگر در بازی WoW در تنظیمات متوسط 120 فریم بر ثانیه دریافت میکنید، با این پردازنده، حدود 30 یا 40 فریم بر ثانیه افزایش خواهید داشت. شما با خرید لپ تاپ Lenovo Core i5 همان پردازنده گرافیکی را دریافت میکنید که در لپ تاپ نیترو 5 و لنوو IdeaPad 15 L340 وجود دارد. با این حال، به دلیل وجود پردازنده نسل 10 و سرعت کلاک اضافی، عملکرد پردازنده بهتر است. سرعت بیشتر پردازنده به معنای افزایش اندکی در عملکرد لپ تاپ برای ویرایش فیلم و عکس است.

از سوی دیگر سری Core i9 از قویترین پردازندههای شرکت اینتل است که در برخی مدلهای گیمینگ ایسوس استفاده شد است.علاوه بر اینتل، ایسوس از پردازندههای AMD نیز در برخی از لپ تاپهای خود بهره گرفته است. نام این شرکت از چهار حرف پایانی کلمهی پگاسوس گرفته شده است. پردازندههای شرکت AMD که طرفداران خاص خود را دارند، در برخی ویژگیها مانند لیتوگرافی از مدلهای مشابه ساخت شرکت اینتل پیشی گرفتهاند. اکثر شرکتهای دنیا دستههای مختلف محصولات خود را با نامهای مختلف راهی بازار میکنند. سریهای VivoBook و ZenBook بیشترین مدلهای لپ تاپ ایسوس را در خود جای دادهاند. شرکت ایسوستک که به اختصار ایسوس نامیده میشود، در سال ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس اسبق شرکت ایسر در تایوان پایهگذاری شد. در بین لپ تاپ های ایسوس موجود در بازار نامهایی که مکررا با آنها روبهرو میشوید. تقریبا هر دو از مدلهای اقتصادی تا مدلهای مناسب کارهای سنگین گرافیکی را شامل میشوند. تفاوت این دو دسته را میتوان در طراحی آنها دانست. ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چه لپ تاپی برای تحصیل خوبه؟ استفاده از لپ تاپ در سال های اخیر بدلیل دورکاری افزایش چشمگیری داشته است و تقریبا همه افراد در هر کار و رشته تحصیلی، نیاز به تهیه یک لپ تاپ مناسب دارند. انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از مهم ترین مراحل خرید این محصول دیجیتال پر کاربرد است. انتخاب لپ تاپ مناسب طبیعتا شامل موارد گسترده ای است که می توانید در مطلب "راهنمای خرید لپ تاپ" در مورد آن مطالعه کنید ، اما برند همیشه جزو اساسی ترین و شاید اولین معیارهای انتخاب لپ تاپ بوده است. به دلیل همه گیری ویروس کرونا، آموزش از راه دور و دورکاری بسیار فراگیر شده است و به همین دلیل، لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی بسیار مهم و کاربردی می باشد. این که بگوییم به برند توجه نکنید و فقط به مشخصات لپ تاپ دقت کنید طبیعتا کار هوشمندانه ای نیست، اما این سوال که برند مورد علاقه شما چه جایگاهی در بین رقبا دارد، سوال مهمی می تواند باشد که در پی پاسخ دادن به آن هستیم؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خارجی

عکاس ها همان هایی هستند که در هر لحظه و هر مکان بهترین و زیباترین عکس ها را از خانواده، دوستان و خودشان ثبت می کنند. چرا که کیفیت عکس ها رابطه مستقیمی با حجم آن ها دارد. به همین دلیل کیفیت و قدرت دوربین و بالا بودن حافظه ذخیره سازی، از مهم ترین فاکتور ها برای این دسته از خریداران هستند. همانطور که میدانید برای اغلب اپلیکیشن هایی که متناسب با پلتفرم گوشی شما توسعه داده می شوند، هر چند وقت یکبار، یک نسخه جدید برای به روزرسانی ارائه می شود. طبیعتا این افراد به کیفیت عکس هایی که در کنار دوستان و خانواده می گیرند، اهمیت زیادی می دهند. شما جزو اپلیکیشن بازان هستید؟ جالب است بدانید گالری این گروه از کاربران گوشی های موبایل، همیشه مملو از تعداد زیادی عکس و فیلم با کیفیت و نسبتا حجیم می باشد. پس در نتیجه این افراد برای گرفتن بهترین عکس ها و ثبت لحظه هایشان، به یک گوشی با دوربین نسبتا قوی نیاز خواهند داشت.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیک

انواع بردهای الکترونیکی متفاوت می باشد، بردهای الکترونیکی بر اساس لایه و جنس فیبر به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در این متن به بررسی دلایل خرابی ایسیو خودرو و آموزش تعمیرات آن خواهیم پرداخت. چگونه تعمیرات ای سی یو خودرو را انجام دهیم؟ دلایل خرابی ecu خودرو چیست؟ با توجه به پیچیدگی ساختار ecu تعمیرات ای سی یو خودرو و عیبیابی آن امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت تخصصی میباشد. برد الکترونیکی ساده و برد الکترونیکی چند لایه از انواع بردها می باشند که در لوازم برقی مورد استفاده قرار می گیرند. Ecu خودرو یکی از مهمترین و پیچیدهترین قطعات در خودروهای انژکتوری بوده که از سنسورهای گوناگونی تشکیل شده و بهعنوان مغز خودرو شناخته میشود. به گزارش ایسنا، بنابراعلام فنون برق، این قطعه نقش مهمی در عملکرد صحیح دیگر قطعات خودرو دارد و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه خواهد آورد. دلایل خرابی ایسیو خودرو گوناگون بوده و عوامل گوناگونی ممکن است منجر به خرابی ecu خودرو شود. 

درباره بهترین لپ تاپ های 2021 برای ترید و نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ بیشتر بخوانید.

و اگر به دنبال لپ تاپی بادوام تر هستید، Lenovo این نیاز شما را نیز به طور کامل پوشش می دهد. اولترابوک ThinkPad لپ تاپ Lenovo یکی از مقاوم ترین لپ تاپ های موجود در بازار است. در ادامه از هر قابلتی که ارائه می دهند خواهیم گفت. سریهای IdeaPad 100، 300، 500 و 700 هم از نظر مشخصات و هم از نظر قیمت افزایش مییابند تا تشخیص مدل در محدوده قیمتی شما آسان تر شود. هر کدام نیز یک سری از بازار کاربران خاصی را هدف قرار می گیرند. IdeaPad اولین بار دو سال پس از خرید بخش لپ تاپ های IBM معرفی شد، IdeaPad قرار بود از نام ThinkPad در همه جا استفاده کند تا برندی از لپ تاپ ها را برای مصرف کنندگان معمولی عرضه کند. جدا از ThinkPad ، که به عنوان یکی از اولین و مسلما موفق ترین لپ تاپ های تاریخ شهرت دارد، هر یک از پنج سری لپ تاپ Lenovo پس از خرید کمپانی IBM در سال 2005 توسعه یافتند. پوسته ضخیم و پلاستیکی آن بیشتر شبیه به تجهیزات باشگاه است تا بدنه لپ تاپ.

در واقع خریداران قبلی به واسطه تجربه واقعی که از کار با آن گوشی به دست آورده اند، بهترین مشاور برای خرید شما هستند. نمونه دیگری از این خریداران که در دنیای مجازی حضور دارند، خریدارانی هستند که نظرات ارزشمند خود را درباره گوشی خریداری شده در سایت های فروشگاهی از قبیل مبیت به اشتراک میگذارند. گوشی جدیدمان را از کجا بخریم؟ ما در مبیت بهترین و بروز ترین گوشی های موبایل را از کمپانی های مطرح دنیا گردآوری کرده ایم تا شما با خیال راحت و آسوده، از هر جای این کره خاکی، گوشی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. بعد از انتخاب گوشی مورد نظرتان بایستی دقت کنید که گوشی را از فروشگاه های معتبری خریداری کنید تا بعد از خرید با مشکلات مختلفی از قبیل تقلبی بودن، ایرادات فنی و … با توجه به زیاد بودن جمعیت طرفداران گوشی های هوشمند، فروشندگان این دستگاه های الکترونیکی جذاب هم افزایش یافته اند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، حتما نظرات خریداران دیگر را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا از مزایا و معایب احتمالی گوشی مد نظرتان مطلع شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.